Zwroty

Jeśli zakupiony produkt nie pasuje – nie martw się! Masz 14 dni na jego zwrot. Środki zwrócimy Ci niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?

Aby proces zwrotu przebiegł sprawnie, prosimy o odpowiednie przygotowanie produktu:

  1. Zabezpiecz produkt – zwracany towar powinien być zapakowany w sposób chroniący go przed uszkodzeniem w transporcie. Najlepiej użyć oryginalnego opakowania lub innego, równie solidnego kartonu.
  2. Produkt nie może nosić śladów użytkowania – powinien być czysty, bez zapachów (np. perfum czy dymu) i w stanie nienaruszonym wraz z metkami.
  3. Starannie zaklej paczkę – upewnij się, że przesyłka jest dobrze zabezpieczona i gotowa do transportu.

Uwaga: Zgodnie z  art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, proporcjonalnie do utraty wartości towaru – nawet do 100% w przypadku, gdy produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży

Jeżeli posiadasz konto na naszej stronie:

  1. Zaloguj się i dokonaj procedury zwrotu przez panel użytkownika.
  2. Dołącz  i wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej  oraz potwierdzenie zamówienia otrzymane w wiadomości e-mail.
  3. Odeślij produkt na poniższy adres:

Divinelle.pl Damian Keller 
Jesionowa 11/2, 84-240 Reda
Tel.: 453446069

Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta na naszej stronie:

  1. Napisz do nas: sklep@divinelle.pl
  2. Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej  i dołącz potwierdzenie zamówienia otrzymane w wiadomości e-mail.
  3. Odeślij produkt na poniższy adres:

Divinelle.pl Damian Keller 
Jesionowa 11/2, 84-240 Reda
Tel.: 453446069

UWAGA: Nie oferujemy darmowych zwrotów- koszt odesłania produktu leży po stronie klienta.

Nie przyjmujemy

  • Paczek wysyłanych za pobraniem.
  • Paczek wysyłanych do paczkomatów.

Środki zwrócimy Ci przelewem na podany numer konta w formularzu.

Reklamacje

Otrzymałeś wadliwy produkt? Przepraszamy za niedogodności!

Zgłoś reklamację w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki na naszą skrzynkę pocztową: sklep@divinelle.pl lub na nasz numer telefonu: 453446069

Jak złożyć reklamację?

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz potwierdzenie zamówienia otrzymane drogą mailową.

Pakowanie i zabezpieczenie

Dokładnie zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt. Pamiętaj o jego oryginalnym opakowaniu.

Czystość produktu

Reklamowany produkt musi być czysty.

Procedura reklamacyjna

  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli to niemożliwe, zwrócimy pełny koszt produktu.
  • W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy równowartość najniższego kosztu dostawy dostępnego w naszym sklepie.
  • Zwrot pieniędzy nastąpi na konto bankowe użytkownika.

Nie przyjmujemy

  • Paczek wysyłanych za pobraniem.
  • Paczek wysyłanych do paczkomatów.

Środki zwrócimy Ci przelewem na podany numer konta w formularzu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! Godziny kontaktu: 8:00 - 18:00 w dni robocze. :)

Formularz zwrotu: POBIERZ

Formularz reklamacji: POBIERZ