Zwroty
Jeśli zakupiony produkt nie pasuje – nie martw się! Masz 14 dni na jego zwrot. Środki zwrócimy Ci niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Jak dokonać zwrotu?
Aby proces zwrotu przebiegł sprawnie, prosimy o odpowiednie przygotowanie produktu:
- Zabezpiecz produkt – zwracany towar powinien być zapakowany w sposób chroniący go przed uszkodzeniem w transporcie. Najlepiej użyć oryginalnego opakowania lub innego, równie solidnego kartonu.
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania – powinien być czysty, bez zapachów (np. perfum czy dymu) i w stanie nienaruszonym wraz z metkami.
- Starannie zaklej paczkę – upewnij się, że przesyłka jest dobrze zabezpieczona i gotowa do transportu.
Uwaga: Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, proporcjonalnie do utraty wartości towaru – nawet do 100% w przypadku, gdy produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży
Jeżeli posiadasz konto na naszej stronie:
- Zaloguj się i dokonaj procedury zwrotu przez panel użytkownika.
- Dołącz i wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej oraz potwierdzenie zamówienia otrzymane w wiadomości e-mail.
- Odeślij produkt na poniższy adres:
Divinelle.pl Damian Keller
Jesionowa 11/2, 84-240 Reda
Tel.: 453446069
Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta na naszej stronie:
- Napisz do nas: sklep@divinelle.pl
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej i dołącz potwierdzenie zamówienia otrzymane w wiadomości e-mail.
- Odeślij produkt na poniższy adres:
Divinelle.pl Damian Keller
Jesionowa 11/2, 84-240 Reda
Tel.: 453446069
UWAGA: Nie oferujemy darmowych zwrotów- koszt odesłania produktu leży po stronie klienta.
Nie przyjmujemy
- Paczek wysyłanych za pobraniem.
- Paczek wysyłanych do paczkomatów.
Środki zwrócimy Ci przelewem na podany numer konta w formularzu.
Reklamacje
Otrzymałeś wadliwy produkt? Przepraszamy za niedogodności!
Zgłoś reklamację w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki na naszą skrzynkę pocztową: sklep@divinelle.pl lub na nasz numer telefonu: 453446069
Jak złożyć reklamację?
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz potwierdzenie zamówienia otrzymane drogą mailową.
Pakowanie i zabezpieczenie
Dokładnie zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt. Pamiętaj o jego oryginalnym opakowaniu.
Czystość produktu
Reklamowany produkt musi być czysty.
Procedura reklamacyjna
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli to niemożliwe, zwrócimy pełny koszt produktu.
- W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy równowartość najniższego kosztu dostawy dostępnego w naszym sklepie.
- Zwrot pieniędzy nastąpi na konto bankowe użytkownika.
Nie przyjmujemy
- Paczek wysyłanych za pobraniem.
- Paczek wysyłanych do paczkomatów.
Środki zwrócimy Ci przelewem na podany numer konta w formularzu.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! Godziny kontaktu: 8:00 - 18:00 w dni robocze. :)
Formularz zwrotu: POBIERZ
Formularz reklamacji: POBIERZ